INICI | CEO

CEO

La Fundaciķ disposa de diversos centres assistencials amb places concertades amb el Consell Insular.

Per una banda, compta amb dos centres ocupacionals destinats a persones amb discapacitat psíquica que ofereixen una atenciķ diürna de tipus rehabilitador integral i serveis de terāpia ocupacional, a fi que puguin assolir, dins de les possibilitats de cadascú i a través d´un programa individual de rehabilitaciķ, la seva integraciķ social. Sķn centres que preparen i eduquen els seus usuaris per participar, en la mesura de les seves possibilitats, en els diferents āmbits de la vida: domčstica i familiar; social i comunitāria; i ocupacional i laboral.

Per altra banda, la Fundaciķ compta amb tres centres de dia destinats a prestar atenciķ diürna, amb carācter rehabilitador, assistencial i ocupacional, dirigit a aquelles persones amb discapacitat amb necessitat de suport extens i/o generalitzat per al desenvolupament de les activitats bāsiques de la vida diāria.

CENTRES

Directori de Centres Especials d´Ocupaciķ (CEO)
CEO Lligall ArtAvda. Palma de Mallorca, 1Ciutadella971 38 12 04 i 660 03 29 29
CEO ECOVERDC/Bijuters, 3 POICI i Cami de Tepucķ, s/nMaķ 971 48 10 46 i 620 55 62 48