Menú inferior | entitats

ASINPROS

ASINPROS és l´associació d´atenció a les persones amb discapacitat més antiga de l´illa. Es va constituir el 1967 com a resultat de la inquietud d´un grup de persones conscienciades amb els problemes del col·lectiu de persones amb discapacitat, la manca de suports institucionals i de mitjans i de serveis adequats, així com de sensibilització i coneixement socials. L´entitat entrà l´any passat com a sòcia de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca. ASINPROS està associada a FEAPS i FoQua. Disposa dels següents serveis: Centre Especial de Treball, Centre Ocupacional Bintaufa, Equip d´Atenció Primerenca de Magón, Fundació Tutelar de Menorca, vivenda tutelada de Maó, unitat de respir familiar, i assessorament a les famílies.

La missió principal de l’associació és “millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i la de les seves famílies” a través de la promoció i desenvolupament de qualsevol iniciativa que directa o indirectament contribueixi a fomentar el seu benestar i integració social.

Dades de contacte:

Associació Insular d´Atenció a Persones amb Discapacitat de Menorca (ASINPROS)

Avinguda Menorca, 27 Local 1

07703 – Maó

President: Orestes Carreras Petrus - Tel: 696 907 866

Mail: asinpros@gmail.com

Logo FUNDACIO Logo IRPF Logo GOIB Logo Cocemfe Logo Mnisiterio Sanidad Logo esclerosis múltiple Logo ONCE