Menú inferior | entitats

ASS. DOWN MENORCA

L´Associació per a la integració de persones amb síndrome de Down (Down Menorca) neix l´any 1995 qaun un grup de pares i mares amb fills que tenen aquesta síndrome decideixen unir-se, conscients que només sumant esforços es pot aconseguir un obejctiu tan simple com complex: la integració. Down Menorca té, entre els seus objectius, afavorir la normalització i la inclusió social de les persones amb síndrome de Down, així com defensar els seus drets i els de les seves famílies. Down Menorca ofereix a les persones amb síndrome de Down suports específics per aconseguir la seva plena integració dins la societat, posant diferents ajudes a la seva disposició, com ara: atenció primerenca (des del naixement), inclusió educativa, assessorament i seguiment escolar (a l´etapa escolar), formació laboral, feina amb suport i oci inclusiu (a la joventut), formació i ajuda (a l´etapa adulta), i atenció psicològica i formació per a pares, mares i germans (a les famílies).

Dades de contacte:

Associació per a la integració de persones amb síndrome de Down

Avda. Palma de Mallorca, 1 baixos

07760 – Ciutadella

Tel: 971 48 14 47 - Fax: 971 48 42 79

Avinguda Menorca, 27 Local 1

07703 – Maó

President: Francisco Javier Blay, Telf: 639 833 318

Mail: info@downmenorca.org

Web: www.downmenorca.org

Logo FUNDACIO Logo IRPF Logo GOIB Logo Cocemfe Logo Mnisiterio Sanidad Logo esclerosis múltiple Logo ONCE