Menú inferior | entitats

CPDM

La Coordinadora de persones amb discapacitat de Menorca es constituí l´any 1984 amb diferents objectius: crear alternatives integradores i normalitzadores davant possibles situacions de marginalitat del col·lectiu de persones discapacitades; establir nexes d´interrelació i cohesió amb altres associacions i institucions públiques i privades que treballen en el mateix camp; consolidar els serveis assistencials oferits des de la Coordinadora de Minusvàlids de Menorca; protegir i salvaguardar el benestar dels discapacitats quan, per circumstàncies familiars, ningú no se´n pugui fer càrrec d´ells; conscienciar les administracions i la societat en general de la necessitat d´eliminar les barreres de tot tipus (arquitectòniques, de comunicació i d´accés al medi); promoure i gestionar activitats de formació; fomentar la inserció laboral, etc. La feina de la cooordinadora aviat va començar a agafar volada amb la creació del Centre Ocupacional S´Auba, gràcies a la col·laboració de l´Ajuntament de Ciutadella. D´ençà l´obertura de S´Auba, poc a poc es van anar obrint nous serveis per suplir les deficiències que les persones amb discapacitat trobaven a l´illa.

El 7 de novembre del 2007, la Coordinadora va subscriure un conveni amb la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca, de la qual forma part, per al traspàs de la gestió de serveis i projectes executats fins aleshores per la Coordinadora, juntament amb els seus recursos, entre els quals l´itinerari integral d´inserció PIL i el seu equip tècnic. Abans d´entrar a la Fundació, la Coordinadora executava també altres serveis, com ara els de fisioteràpia, logopèdia, o el Servei de Garantia Social, a més d´un pis assistit i la gestió del centre especial d´ocupació (Lligall Arts Gràfiques i jardineria). Tots ells van ser cedits a la Fundació.

Dades de contacte:

Coordinadora de persones amb discapacitat de Menorca

Avda. Palma de Mallorca, 1ª, baixos

07760 - Ciutadella de Menorca

Tel. 971 48 14 47 - Fax. 971 48 42 79

President: Manolo Pons Sintes, mòbil: 699 589 937

Mail: manel.fundacio@gmail.com

Centre de contacte FPDM:

Avinguda Menorca, 27 Local 1

07703 - Maó

Tel. 871 59 07 00

Logo FUNDACIO Logo IRPF Logo GOIB Logo Cocemfe Logo Mnisiterio Sanidad Logo esclerosis múltiple Logo ONCE