INICI

Imagen de CaixaBank i Fundació “la Caixa” tornen a estendre la mà a la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca.

CaixaBank i Fundació “la Caixa” intensifiquen la seva Acció Social a Menorca davant la crisi sanitària provocada pel virus COVID-19 amb noves col·laboracions amb diferents entitats de la illa, entre elles la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca

Imagen de Col·laboració amb el Museu de Menorca

Col·laboració amb el Museu de Menorca

Des de l´Associació de Persones Sordes de Menorca, gràcies al Servei d´Atenció a Persones Sordes de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca, s´ha iniciat una col·laboració amb el Museu de Menorca

> +info

Imagen de A tots i totes, GRÀCIES!!

A tots i totes, GRÀCIES!!

Ens ajudes a donar SUPORT, ÀNIMS, ENERGIA i GRÀCIES a totes les persones treballadores que cada dia van a treballar per mantenir les activitats essencials i tenir les nostres necessitats bàsiques cobertes? Parlem del personal laboral del Social Catering-Centre Especial d´Ocupació, que diàriament preparen els menús que els i les conductores del servei de transport reparteixen a domicili; parlem del personal laboral que fa atenció directa, que atenen a casa a totes les persones que hi viuen; parlem de les persones que fan acompanyaments en cas de necessitat, parlem de qui, des de casa seva estan treballant en la millora dels serveis

Imagen de FUNDACIÓ, UN SINCER APLAUDIMENT

FUNDACIÓ, UN SINCER APLAUDIMENT

La Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca s’ha adaptat ràpidament a les circumstàncies de l’Estat d’Alarma, i al Decret que dictava les mesures de serveis d’atenció directe