CaixaBank i Fundació “la Caixa” tornen a estendre la mà a la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca.

CaixaBank i Fundació “la Caixa” intensifiquen la seva Acció Social a Menorca davant la crisi sanitària provocada pel virus COVID-19 amb noves col·laboracions amb diferents entitats de la illa, entre elles la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca.

Com a conseqüència de la situació d’alarma actual, Cristina Fernández, directora tècnica, explica que “des de l’entitat hem hagut d’assolir diferents despeses extraordinàries per comprar material sanitari, productes d’higiene i de neteja, que hem distribuït als centres i serveis que realitzen activitats de caràcter essencial, com son els habitatges tutelats, la cuina Social Càtering i el servei de neteja”.

El Centre Especial de Treball Social Catering s’ha vist especialment afectat perquè hi ha hagut un augment de la demanda de menús a domicili, s’ha reduït el personal en plantilla per risc elevat per la salut i s’ha hagut de comprar equipament de cuina que permeti agilitzar el procés de producció. Cristina relata que “hem passat de 1090 menús setmanals a 1336, i actualment servim diàriament menjar a 110 domicilis, 30 més que abans de la situació d’alarma”.

CaixaBank, des de la Obra Social “La Caixa”, ha donat 9.000 euros a la Fundació per poder fer front a les despeses esdevingudes d’aquesta situació tan extraordinària i seguir atenent a totes les persones usuàries amb la mateixa qualitat i garantia. Per davant de tot “hem d’assegurar l’atenció a les persones i cobrir les necessitats bàsiques amb la màxima seguretat, tant de la persona usuària com del personal laboral”, justifica Cristina Fernández.

La Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca vol reiterar el seu agraïment a l’Obra Social “la Caixa” per l’ajut rebut, així com alabar l’actitud i filosofia de l’entitat financera per donar resposta a les necessitats de les entitats de caire social en favor de les persones en situació de vulnerabilitat.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins el programa #ContigoMásQueNunca que engloba diferents mesures que està llançant l’entitat per combatre la situació generada pel COVID-19.