Cursa de la dona

L’ajuntament de Maó, com cada any, organitza la cursa de la dona i enguany una de les associacions beneficiàries es Esclerosis Múltiple de Menorca juntament amb ALBA i ASPANOB. La cursa es el dia 15 de març i es pot fer corrents o caminant, la qüestió es ajudar i passar-ho bé. Hi ha 3 distàncies, 2’8 km, 5’6km i 7’6km. El preu de l’ inscripció es de 5€ adults i 3€ filletes i fillets. Per apuntar-vos, heu d’entrar en aquesta web www.elitechip.net o també ho podreu fer el mateix dia de la cursa. Hi haurà una paradeta de l’associació on tindran coques dolces i salades així que aneu a saludar-los!

Esclerosis Múltiple Menorca fa uns anys que tot el que recapta ho destina a l’ investigació així que, us demanem la màxima participació. Ajudeu a aconseguir que enguany hi hagi rècord de participació. Feu difusió a les vostres xarxes socials i si podeu/voleu, pengeu el cartell que us adjuntem a alguna botiga del vostre barri.

Entre tots aconseguirem que aquesta activitat sigui un èxit! Moltes gràcies per avançat.